Telewizja Kino Polska

Z dniem 06.06.2016r. zakończyło funkcjonowanie Oficjalne Forum Kino Polska, w związku z tym, z uwagi na chęć zintensyfikowania komunikacji Redakcji kanału Kino Polska ze swoimi widzami - zapraszamy uczestników Forum na fanpage Kino Polska na facebooku oraz na nowo powstałe Forum ‘Przyjaciół Kino Polska’: www.polskiekino.com.pl

 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja  ProfilProfil IkonkaZaloguj się, by sprawdzić wiadomości ZalogujZaloguj 

Istnienie forum Kino Polska zagrożone?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Telewizja Kino Polska Strona Główna -> Kino Polska Kino, telewizja, film...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karel



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 6471
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 1:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za życzenia, choć akurat tutaj się ich nie spodziewałem. Smile Przynajmniej miałem niespodziankę. Very Happy
_________________
My żyjemy!

http://rekonstrukcjablog.wordpress.com/

http://forum.polskiekino.com.pl/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daras



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 2164
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 1:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Capitol-Dali napisał:
Słówko nieco faktycznie popełniłem celowo - ponieważ doskonale rozumiem co masz na myśli i jak to widzisz...

Zgoda Capitol. Trochę dopełnię swoją ostatnią wypowiedź, bo chcę być dobrze zrozumiany. Pisząc o forumowej demokracji miałem na myśli założenie tematu pt. „Wybory Admina”. Pomysł, choć własny, uważam za nie trafiony.

Jeszcze dwie uwagi.

1. Zauważ, że bez admina funkcjonujemy całkiem przyzwoicie, swoje sprawy załatwiamy merytorycznie. To oczywiście świadczy o dojrzałości wielu użytkowników i dobrze wróży nowemu „domowi”. Jednak admin musi być, i tyle.

2. Kilka lat temu dostałem propozycję objęcia funkcji admina na dużym (specjalistycznym) forum dyskusyjnym. Choć w określonej branży uchodzę za fachowca, to odmówiłem. Oczywiście nie z powodu braku obiektywizmu. Po prostu rzetelne „adminowanie” pochłania sporo czasu, a jego ciągle mi brakuje...

Rozumiem, że nie zgłaszasz (głośnego) protestu wobec mojej propozycji z punktu II. Bo jeśli tak, to nieco byś mnie zaskoczył. Wink

P.S.
Trochę mi żal, że prawdopodobnie nie dokończymy dyskusji na temat „11 minut” czy „Demona”. Wiem, wiem – takie, a nie inne podjąłem (wstępne) decyzję. Jednak cieszę się, że właśnie Ty rozumiesz moje wątpliwości (tak jak napisałeś: to co ja mam na myśli).

Pozdrawiam. Smile
_________________
Fan kina domowego Full HD
Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne.

Polecam:
http://rekonstrukcjablog.wordpress.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daras



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 2164
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 1:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moviemaker napisał:

Daras najpierw deklaruje, że nie zapisze się na forum w nowym miejscu ale jednocześnie zaprząta sobie głowę problemami administracyjnymi... Po co, skoro nie planuje brać udziału w życiu forum?Smile

Odpowiedź jest prosta. Zależy mi na nowym forum, staram się podpowiadać różne rozwiązania. Czy komuś zależy abym przestał pisać w założonym przez siebie wątku? Wink

moviemaker napisał:

"Wybory Admina" to utopia. Administrator i Admin to to samo! Nie dorabiajmy tutaj filozofii... To o czym napisałeś Daras, dotyczy bardziej Moderatorów. Te osoby wybiera się wśród forumowiczów - w sposób odpowiedzialny.

Może nieco pogubiłem się w terminologii. Oczywiście Moderator jak najbardziej powinien być wybrany przez użytkowników! Dodam też, wbrew Twojemu stanowisku - także Admin! Taką mam właśnie filozofię na nowe forum.

Proszę koleżanki i kolegów o więcej głosów sprzeciwu.
_________________
Fan kina domowego Full HD
Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne.

Polecam:
http://rekonstrukcjablog.wordpress.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
uni



Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 15

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 2:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim musi być zaufanie do ekipy prowadzącej forum i odpowiednia ilość fascynatów, osób zainteresowanych tematyką forum. Znałem wiele forów, gdzie regulamin był bezwzględnie przestrzegany, posty kontrolowane, tematy czyszczone a jednak...po pewnym czasie ludzie przestali pisać i odeszli. Forum umarło. Dlaczego? Było za ostro. Ani nadmierna demokracja ani zbytni rygor nie są dobre. Złoty środek.

Stąd ważny jest regularny przegląd kadr moderatorskich i tym może zajmować się "nad"moderator, junior admin czy administrator, jakkolwiek go nazwiemy. Są różne sytuacje w życiu i wiele osób, niekoniecznie młodszych, poluje na "fuchę", po czym zapał gaśnie. W dobrze funkcjonującym mechaniźmie użytkownicy sami podpowiadają kolejnych moderatorów - rzecz jasna, nie zawsze to się sprawdzi.

Nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem, że admin powinien być jeden. Jak napisałem wyżej, są różne sytuacje życiowe i lepiej żeby ktoś jednak czuwał. Wszystko zależy od rodzaju forum, aktywności użytkowników, silnika, hostingu (polskie bywają przekorne i często blokowane są opcje na zasadzie "tak bo tak i co zrobisz") i jego wielkości.
Rozsądna opcja to 1-3 adminów z konkretnym podziałem ról lub wprowadzenie mniejszych rang - piszę to z perspektywy człowieka, który "bawi się" w fora, blogi, cmsy od ok. 15 lat.
Dobrze, że Daras porusza pewne kwestie. Społeczność forumowa jest jak dobra opinia, łatwo ją stracić a trudno stworzyć. A bez ludzi żadne forum nie przetrwa (chyba, że będą wchodzić boty wszelakie).
Cytat:
Dodam też, wbrew Twojemu stanowisku - także Admin! Taką mam właśnie filozofię na nowe forum

I jest to dobra filozofia.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Capitol-Dali



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 3391
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 4:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bardzo się cieszę, z rzeczowej wypowiedzi uni powyżej, bo chciałem nawiązać do pewnej sytuacji… bardzo smutnej i przykrej - na szczęście z happy endem… Ale najpierw, Darku:

Daras napisał:
Może nieco pogubiłem się w terminologii...


Dokładnie  Administrator to nie moderator forum. Czasem fakt, jest i jednym i drugim. Niemniej jednak obowiązki admina i moderatora (moderatorów) są inne. Administratorem forum jest najczęściej jedna osoba. Prawie zawsze założyciel forum, jego właściciel czy pomysłodawca. Nawet niekoniecznie (w przypadku forów tematycznych) związana zawodowo z nim. Bywa, ze jest to osoba specjalnie powołana przez właściciela strony przy której owo forum funkcjonuje, w celu… no właśnie. jakim? Administrator ma za zadanie kontrolować forum od strony TECHNICZNO-ORGANIZACYJNO-EKONOMICZNEJ. Merytorycznie - już niekoniecznie. Może i owszem robić to także sam - ale po to istnieje funkcja moderatora (forum albo poszczególnych działów). To moderatorzy maja dbać o ład i porządek na forum. Administrator ma za to zapewnić funkcjonalność forum (dlatego konieczne jest żeby miał większą niż przeciętna wiedzę i praktykę w dziedzinie informatyka - inaczej sporo to kosztuje, bo trzeba fachowca zatrudnić). Opłaty za serwery, interwencja i zapewnienie funkcjonalności, naprawa w razie awarii… i oczywiście strona finansowa. Np. reklamy. Pozyskanie reklamodawców chociażby. Nie myślcie, że to jakieś kokosy. Nieraz trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby starczyło na opłaty za serwer czy naprawy. Tym się martwi administrator - to jego działka. Czy jeden admin czy kilku?

uni napisał:
Nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem, że admin powinien być jeden. Jak napisałem wyżej, są różne sytuacje życiowe i lepiej żeby ktoś jednak czuwał. Wszystko zależy od rodzaju forum, aktywności użytkowników, silnika, hostingu (polskie bywają przekorne i często blokowane są opcje na zasadzie "tak bo tak i co zrobisz") i jego wielkości.
Rozsądna opcja to 1-3 adminów z konkretnym podziałem ról lub wprowadzenie mniejszych rang...


Na moim tematycznym forum pojawiłem się w czwartym roku jego istnienia. Zaprosił i zaraził mnie sam jego twórca i admin. Szukał i moderatora i przede wszystkim osoby biegłej w tematyce. Zgodziłem się z pewnymi oporami. Głównie dlatego, że "komputeryzacja mojego domostwa" nastąpiła dopiero kiedy skończyłem studia, rozpocząłem pracę zawodową i niewiele miałem wspólnego z komputerami wcześniej. Nie wiedziałem po prostu, czy sobie poradzę w zarządzaniu forum. Było już na nim koło 800 może 1000 użytkowników a samo forum działało bardzo prężnie i aktywnie. Ale okazało się to prostsze niż myślałem - o kilka funkcji więcej niż zwyczajny użytkownik. I tak się wszystko fajnie toczyło, ja nabierałem wprawy w moderowaniu - a On zaufania do mnie. Któregoś dnia, mimochodem powiedział: "masz dostęp do panelu administratora"… z ciekawości wszedłem - jakieś funkcje dziwne, linki, nie wiedziałem nawet co i jak by tu robić. Szybko wiec wyszedłem żeby czegoś nie nawywijać… Los bywa jednak przewrotny… dokładnie miesiąc później telefon: "Łukasz miał wypadek… teraz jesteś odpowiedzialny za jego drugie (bo miał już córeczkę) dziecko. Musisz zając się forum, my zajmiemy się firmą". dzwonił Jego przyjaciel, osoba której nawet nie znałem. Ale Łukasz widocznie tak mi ufał, ze powiedział mu o mnie. A Łukasz? Pęknięta czaszka, połamana miednica, nogi… śpiączka… przez pierwsze dni stan agonalny. Odzyskał przytomność dopiero 2 tygodnie później, po roku doszedł do pełnej formy. A ja przez niemal pół roku - zanim mógł trzymać laptopa na szpitalnym łóżku - zajmowałem się tym jego drugim dzieckiem. I udało się - a dzięki temu też poznałem tą drugą stronę forum czyli adminowanie Wink w tej historii jest odpowiedź - jeden admin czy kilku… Jestem zdania ze jednak jeden - ale musi mieć zaufana osobę, która w razie czego…

Pozdrawiam Wink
_________________
Najlepsze polskie filmy?... Jak być kochaną i Przypadek. Ulubione?... prawie wszystkie Smile
http://forum.polskiekino.com.pl - nasze forum w nowym miejscu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Capitol-Dali



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 3391
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daras napisał:
Zauważ, że bez admina funkcjonujemy całkiem przyzwoicie, swoje sprawy załatwiamy merytorycznie. To oczywiście świadczy o dojrzałości wielu użytkowników i dobrze wróży nowemu „domowi”.Smile


Tylko teoretycznie i w ostatnim okresie. Owszem. Jest ok. Ale nie chciałbym wracać i przypominać kwestii pewnego użytkownika, który został tu zablokowany z uwagi na formę wypowiedzi (via post przyklejony). Bez ingerencji admina...

Daras napisał:
Rozumiem, że nie zgłaszasz (głośnego) protestu wobec mojej propozycji z punktu II. Bo jeśli tak, to nieco byś mnie zaskoczył. Wink


Sądzę, że moja poprzednia odpowiedź rozwiała Twoje wątpliwości Darku. Ale admin jest moim zdaniem jeden. Bez kwestii wyboru. I skoro Moviemaker ma chęci i ochotę na rozpoczęcie przygody z nowym forum - dla mnie kwestia jest jasna i bezdyskusyjna...

Daras napisał:
Trochę mi żal, że prawdopodobnie nie dokończymy dyskusji na temat „11 minut” czy „Demona”. Wiem, wiem – takie, a nie inne podjąłem (wstępne) decyzję. Jednak cieszę się, że właśnie Ty rozumiesz moje wątpliwości (tak jak napisałeś: to co ja mam na myśli).


A ja ciągle liczę na to, ze słowo wstępne (decyzje) - jest tu kluczowe i zmienisz zdanie. I porozmawiamy na ten i inne tematy na nowym forum.
Pozdrawiam serdecznie Wink
_________________
Najlepsze polskie filmy?... Jak być kochaną i Przypadek. Ulubione?... prawie wszystkie Smile
http://forum.polskiekino.com.pl - nasze forum w nowym miejscu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
moviemaker



Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 147

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

karel napisał:
Dziękuję za życzenia, choć akurat tutaj się ich nie spodziewałem. Smile Przynajmniej miałem niespodziankę. Very Happy


I to od razu miłą!Smile

Daras napisał:

Może nieco pogubiłem się w terminologii. Oczywiście Moderator jak najbardziej powinien być wybrany przez użytkowników! Dodam też, wbrew Twojemu stanowisku - także Admin! Taką mam właśnie filozofię na nowe forum.


Rozumiem i szanuję Twoje stanowisko jednak na moim forum nie planuję wdrażać go w życie. Mówię to otwarcie. To tak jak w życiu - mamy wpływ na wybór partii rządzącej (tutaj na wybór forum) ale już na skład rządu nie.

Udzielałem się i udzielam na bardzo wielu forach w różnej roli i naprawdę nigdy i nigdzie moderatorzy nie byli wybierani na drodze głosowania użytkowników! O Administratorze nawet nawet nie wspominam. Admin jest jeden (najczęściej właściciel Forum lub osoba, która go reprezentuje) a Moderatorzy wybierani są przez Adminów na zasadzie obserwacji i poszukiwania osób fachowych, dysponujących czasem oraz tzw. "zaufania społecznego". Ważne jest też usposobienie nie powodujące konfliktów, kultura itp. To oczywiste. Im mniej użytkownicy dyskutują (w każdym kontekście) o administracji tym lepiej. Normalnie na forum, użytkownicy zajmują się pisaniem i rozmową na tematy merytoryczne dotyczące istoty rzeczy (filmu, sportu, elektroniki itd.) zostawiając administrację i moderację osobom do tego powołanym. Tak będzie w nowym miejscu. Wszelkie pytania i uwagi zawsze można zgłaszać bezpośrednio na pw lub przez raportowanie postu.

Capitol-Dali napisał:
w tej historii jest odpowiedź - jeden admin czy kilku… Jestem zdania ze jednak jeden - ale musi mieć zaufana osobę, która w razie czego…


Mam dokładnie takie samo zdanie w tej kwestii.
_________________
Profesjonalne skanowanie negatywów, odbitek...
FORUM POLSKIEGO KINA
WSPOMAGAJ FORUM POLSKIEGO KINA PODCZAS CODZIENNYCH ZAKUPÓW!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ludor



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 88
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A pozwolę sobie i ja dołączyć do dyskusji. Może osoba głównie forum czytająca coś napisze.

1) Na początek dwa wyjaśnienia, co ja rozumiem przez pojęcia admina i moderatora:
*Admin/Administrator - osoba, która odpowiada za sprawy techniczne forum;
*Moderator - osoba, która odpowiada za sprawy merytoryczne forum, tj. przestrzeganie regulaminu, kulturę wypowiedzi, trzymanie się głównego wątku tematu, itp., itd,...

2) Tak. Zgadzam się z kol. Capitolem, że powinien być administrator (w skrócie - admin:) ) oraz jego zastępca, który przejmie obowiązki w razie jakiegoś nieszczęśliwego wypadku lub sytuacji która ma miejsce w pewnym sensie obecnie tutaj. Administrator na tym forum się nie pojawia, mimo iż zgłaszało się usterki już od kilku miesięcy czy lat(?). Naturalnym kandydatem na to stanowisko wydaje się Moviemaker, bo to on tworzy forum od zera. Uważam więc, że nie powinno być dyskusji co do tego, kto to stanowisko obejmie (chyba, że sam Moviemaker zrezygnuje). Uważam także, że powinna być osoba która przejmie stery w sytuacji, gdy moviemakerowi prowadzenie forum się znudzi lub z dnia na dzień zniknie Smile Osoba drugiego, "zastępczego" admina oczywiście do ustalenia.

3) Zgadzam się z kol. Darasem, że powinien na nowym forum być założony temat, gdzie odbędą się wybory, ale moderatora. Jak napisałem wyżej: w moim odczuciu naturalną sprawą jest, że administratorem powinien zostać Moviemaker.

4) Kolejna sprawa. Może wybiegam trochę naprzód, ale myślę, że na nowym forum pasowałoby zrobić choć ze trzy działy np.: film, serial, ludzie kina +ew. hydepark. Ewentualnie dział film możnaby podzielić na pewne okresy, np.: filmy przedwojenne, filmy 1945-1989, filmy współczesne. Piszę o tym dlatego, ponieważ uważam, że na tym forum panuje straszny bałagan.
Oczywiście za dużo działów to też źle, bo nie wiadomo czy będzie komu w nich pisać.

Czwarty punkt proszę potraktować jako luźną sugestię i nie zbesztać mnie bardzo za to Smile

A tak na marginesie: czy koleżanka Tokio się nie obraziła na zaczepki kol. Moviemakera, bo od kilku dni się nie pojawia na forum? A być może znudził się jej udział w upadającym forum?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
moviemaker



Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 147

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludor napisał:
Kolejna sprawa. Może wybiegam trochę naprzód, ale myślę, że na nowym forum pasowałoby zrobić choć ze trzy działy np.: film, serial, ludzie kina +ew. hydepark. Ewentualnie dział film możnaby podzielić na pewne okresy, np.: filmy przedwojenne, filmy 1945-1989, filmy współczesne. Piszę o tym dlatego, ponieważ uważam, że na tym forum panuje straszny bałagan. Oczywiście za dużo działów to też źle, bo nie wiadomo czy będzie komu w nich pisać.


Powyższy pomysł jest bardzo dobry i mogę powiedzieć, że już wcześniej wdrożyłem go w życie przygotowując Forum. Co do reszty odniosłem się we wcześniejszym poście, odpowiadając m.in. Darasowi.
_________________
Profesjonalne skanowanie negatywów, odbitek...
FORUM POLSKIEGO KINA
WSPOMAGAJ FORUM POLSKIEGO KINA PODCZAS CODZIENNYCH ZAKUPÓW!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Capitol-Dali



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 3391
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moviemaker napisał:
Mam dokładnie takie samo zdanie w tej kwestii.


Ja również i mogłeś o tym nie przeczytać, skoro daliśmy odpowiedzi w tym samym momencie Wink ale to cieszy, że mamy takie samo zdanie nt. istnienia forum, jego zasad itd.

Ludor napisał:
...Naturalnym kandydatem na to stanowisko wydaje się Moviemaker, bo to on tworzy forum od zera. Uważam więc, że nie powinno być dyskusji co do tego, kto to stanowisko obejmie (chyba, że sam Moviemaker zrezygnuje). Uważam także, że powinna być osoba która przejmie stery w sytuacji, gdy moviemakerowi prowadzenie forum się znudzi lub z dnia na dzień zniknie Smile Osoba drugiego, "zastępczego" admina oczywiście do ustalenia.

3) Zgadzam się z kol. Darasem, że powinien na nowym forum być założony temat, gdzie odbędą się wybory, ale moderatora. Jak napisałem wyżej: w moim odczuciu naturalną sprawą jest, że administratorem powinien zostać Moviemaker.

4) Kolejna sprawa. Może wybiegam trochę naprzód, ale myślę, że na nowym forum pasowałoby zrobić choć ze trzy działy np.: film, serial, ludzie kina +ew. hydepark. Ewentualnie dział film możnaby podzielić na pewne okresy, np.: filmy przedwojenne, filmy 1945-1989, filmy współczesne. Piszę o tym dlatego, ponieważ uważam, że na tym forum panuje straszny bałagan.
Oczywiście za dużo działów to też źle, bo nie wiadomo czy będzie komu w nich pisać.

Czwarty punkt proszę potraktować jako luźną sugestię i nie zbesztać mnie bardzo za to Smile

A tak na marginesie: czy koleżanka Tokio się nie obraziła na zaczepki kol. Moviemakera, bo od kilku dni się nie pojawia na forum? A być może znudził się jej udział w upadającym forum?


Co do Moviemaker i funkcji admina - nie ma dyskusji. Co do wyborów moderatorów... Hm... Wydaje mi się, że to właśnie Moviemaker powinien decydować. Przynajmniej na początek. Bo nie wiadomo jak będzie, kto się sprawdzi itd. Ja powiem tak - tu zawsze mieliśmy największy problem. Ktoś bardzo ochoczo się zgłaszał, a potem okazywało się że albo czasu mu brak, albo jest zbyt "porywcza" osobą itp. Porywczą? moderator musi być obiektywny. To jest najgorsze. Ja się przyzwyczaiłem - ktoś na mnie pluje, obraża... wychodzę na papierosa, liczę do "10" i dopiero jak jestem gotów do działania - czynię to. Bo każdy ma prawo do emocji w danej chwili, złości, ba - nawet agresji. Ale moderator musi zachować spokój.
Na temat tematów na nowym forum - na pewno warto porozmawiać. Podzielić forum jakoś sensownie na działy itd. Sam mam wiele pomysłów. troszkę mi brak np. historii polskiego filmu... sadzę, że oddzielnym działem powinny być recenzje Smile ale to wszystko jest do przedyskutowania. Ważne, żeby było komu. Żeby osoby zainteresowane nowym forum były w stanie zaakceptować jego zasady i w nim aktywnie uczestniczyć.
Pozdrawiam Wink
_________________
Najlepsze polskie filmy?... Jak być kochaną i Przypadek. Ulubione?... prawie wszystkie Smile
http://forum.polskiekino.com.pl - nasze forum w nowym miejscu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
uni



Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 15

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 5:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ze swojej strony zaproponowałbym trzy kategorie- czysto techniczne, dyskusyjne i hyde park. Dlaczego nie wrzuciłbym czysto technicznych-sprawy forum itd. w hyde park? Aby był lepiej widoczny Smile Wtedy łatwo zauważyć zmiany, skórek, aktualizacji, ewentualnych przestojów czy wyłączenia forum - jasne, da się wrzucić w aktualności i płatne silniki z reguły są pod tym względem plastyczne ale można i tak.

Płatne silniki są bardzo popularne i wg wielu są lepsze bo wsparcie techniczne itd. ale nie zawsze jest to prawdą. Mój znajomy wychodzi z założenia, że lepiej mieć forum, cms, bloga na MNIEJ znanym skrypcie. Mniej znany=mniej atrakcyjny dla gości nieco mniej zainteresowanych tematyką kina Wink Wiąże się to niestety ze wsparciem tylko na forach czy na stronach lub...własnego rozpoznania.

Dyskusyjna kategoria, wiadomo, działy: film, seriale, podział epokami nad wyraz wskazany. Podobnie widziałbym ludzi filmu, recenzje, historię albo książki z szeroko pojętej tematyki filmowej oraz multimedia - te z możliwością uploadowania na serwer forum bo niestety wrzucanie na serwisy "obrazkowe" czy inne z czasem przestanie być skuteczne, pliki usuną i szkoda jakże ciekawych często skanów. Fajnie byłoby stworzyć własną forumową bibliografię a nawet pokusić się o wywiady - tutaj też można stworzyć oddzielny dział czy kategorię.

Hyde park, nie trzeba więcej pisać. Dyskusje o wszystkim i niczym. Parę lat temu standardem było rezygnowanie z polityki, religii i wszystkiego, co mogło trącić kłótnią. Uważam to jednak za protezę i uciekanie od problemu bo przecież wszystko da się przemycić gdzie indziej aby "zagrać na nosie" moderatorowi. Tutaj raczej nie powinno być problemów ale sam pamiętam dyskusje z KP między Chojrakiem i Franczakiem dlatego dobrze mieć hyde park.
Własna kategoria wywiadów czy recenzji byłaby dobrym "contentem", zasuwając slangiem i mogłaby przyciągnąć spore grono nowych fascynatów kina. A także wyciągnąć forum na zewnątrz i je dobrze promować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ludor



Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 88
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 6:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po zastanowieniu się macie rację: na ogół osoba z nominacji jest lepsza od osoby z wyboru.

Czytając pomysł uni odnośnie wywiadów wpadł mi inny pomysł, a mianowicie na darmową promocję forum. Może warto byłoby napisać do ludzi kina, którzy mają konta na facebooku, twitterze, własne blogi, gdzie mogliby podlinkować nowe forum.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daras



Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 2164
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie Maj 29, 2016 6:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienia. Po raz kolejny odczuwam potrzebę dopełnienia swoich wypowiedzi, zatem w ten upalny dzień proszę o chwilę uwagi. Nie będę teraz wklejał cytatów z powyższych postów, bo tego byłoby mnóstwo. Zatem odniosę się do uwag wszystkich kolegów.

Życia forumowego uczyłem się wyłącznie tu (oraz nieco na portalu zamkniętym). Obserwując poczynania admina, ale też dyskutując z nim, byłem przekonany, iż wymieniony pełni funkcję „boga absolutnego” (kasowanie postów, ostrzeżenia, bany, sprawy techniczne itp.). Zatem w swoich wcześniejszych wpisach o adminie miałem na uwadze człowieka orkiestrę (takiego prezesa rozpoznawalnej partii). Przepraszam za zamieszanie w kwestii terminologii.

Natomiast nie przepraszam za poruszenie tych problemów. Spotkały się one ze pewnym zainteresowaniem (także podczas dyskusji poza forum). Teraz absolutnie świadomie podtrzymam swoje sugestie, przy czym rzecz ujmę trochę po nowemu:

I. Administratorem / Adminem nowego forum powinien być oczywiście Moviemaker. Co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości.

II. W nowym „domu” warto założyć temat „przyklejony” pt. „Wybory Moderatora”. Głosowanie odbywałoby się np. poprzez kliknięcie opcji w ankiecie. Jestem przekonany, iż raz w roku / co dwa lata zawsze ktoś zgłosi kandydaturę, choćby np. Franczak i Moviemaker.*
Takie wybory już dziś postrzegam jako hit oraz przykład na upowszechnianie w tej konkretnej kwestii demokracji!

Tradycyjnie napiszę, że jeśli nie zasypiecie mnie masowymi sprzeciwami, to propozycję z punktu II można uznać jako zaakceptowaną.

* Do chwili pierwszych wyborów Moderatorem powinien być Admin, który przecież może zgłosić swoją kandydaturę na Moderatora.
Admin musiałby przejąć funkcję Moderatora w przypadku rezygnacji tego drugiego (ale tylko do czasu kolejnych wyborów).

P.S.
Już na marginesie. Z wielu powodów jestem przekonany, że Moderatorem powinien być wybraniec, osoba uznana za godną zaufania przez większość. Nie jestem zwolennikiem mianowania w takich kwestiach, i z tego między innymi powodu trudno mi podjąć decyzję w sprawie teleportacji. Ale czytając ostatnie wypowiedzi prawie ją podjąłem.
_________________
Fan kina domowego Full HD
Ja paryskimi perfumami się nie perfumuję... Ja jeden wiem co tej ziemi jest potrzebne.

Polecam:
http://rekonstrukcjablog.wordpress.com/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Capitol-Dali



Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 3391
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 30, 2016 11:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sadzę, że jeżeli zajdzie taka potrzeba to decyzje zostaną podjęte. Smile bo na razie inne, ważniejsze sprawy są priorytetowe. Teraz jeszcze nie wiadomo przecież ilu użytkowników "wystartuje" wraz z nowym forum czy jak szybko będzie ich przybywać. Jak sam Darku stwierdziłeś - ostatnimi czasy nawet tu większych zawirowań nie było - a w takim układzie może i jedna osoba (admin) da sobie radę Wink
Osobiście, miast dysputować o nowych władzach i wyborach - z chęcią poczytałbym czy wymienił się pomysłami na "wypełnienie" nowego forum... Tematy, dyskusje, układ, działy...
Pozdrawiam Wink
_________________
Najlepsze polskie filmy?... Jak być kochaną i Przypadek. Ulubione?... prawie wszystkie Smile
http://forum.polskiekino.com.pl - nasze forum w nowym miejscu
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
moviemaker



Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 147

PostWysłany: Pon Maj 30, 2016 1:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzę, że oficjalna informacja od Kino Polska została już zamieszczona. Tym samym poznaliście adres oficjalnego kontynuatora tradycji tego Forum, o którym od kilku miesięcy tyle rozmawialiśmy.

Informacja o dacie startu pojawi się w nowym miejscu wkrótce. Pierwszy okres działalności (około 30 dni) będzie okresem testowym (zmiany w szacie graficznej, nazwach działów itp.) Przed rejestracją bardzo proszę o zapoznanie się z Regulaminem a wszystkim chętnym do przenosin pozwolę sobie przypomnieć o zachowaniu (w miarę możliwości) swojego nicka i avatara z tego Forum. Chodzi o to, żebyśmy nadal byli "wśród swoich" i nie musieli domyślać się kto jest kim (szczególnie dotyczy to użytkowników z kilkuletnim stażem).

Serdecznie zapraszam, życząc Wam oraz sobie wielu ciekawych debat o Polskim Kinie!
_________________
Profesjonalne skanowanie negatywów, odbitek...
FORUM POLSKIEGO KINA
WSPOMAGAJ FORUM POLSKIEGO KINA PODCZAS CODZIENNYCH ZAKUPÓW!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Telewizja Kino Polska Strona Główna -> Kino Polska Kino, telewizja, film... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Następny
Strona 22 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group